Sidor

tisdag 6 april 2010

Haruni!


I lördags var jag på stan och fikade med Ullfull och Mc-chick. Jättetrevligt med mycket prat om garn och stickning.
Nu är min Haruni klar. Helt underbar, rolig att sticka och snabbt gick det.

Jag har stickat den i Färgkrafts Softblend 1-trådigt.

Nu väntar jag bara på att Umbra får hem Malabrigo sock, så kanske jag stickar en till. Oj, jag får visst ta ett tag i trädgården. Vilken tid ska jag ta till det och i slutet av veckan ska jag åka på Konstrunda på Österlen (sticktid i bilen kanske).
Hoppas vi får sol och värme snart!

3 kommentarer:

Ullfull sa...

Åh, vá fin den är! Snart klar med min, tar nog nån dag till!
Jag har aldrig varit på något stickevent förr o efter i lördags tänkte jag att det är säkert bara trevligt folk med samma passion så jag åker. Jag anmälde mig i måndags o det fanns plats! Häng på o jag kan hämta upp Dig längs vägen!!//Kram Anita

Kristina H sa...

Jättesnygg! Har också funderat på den men inte kommit till skott.

Ullfull sa...

Vá kul! Då blir det en jag träffat! Vi hörs!/Anita