Sidor

söndag 27 januari 2008

SOL!!

Idag har jag sett solen.Ock den skiner fortfarande fast den nu gömmer sig bakom skogen. Det blåser fortfarande men det är ändå skönt att kunna vara ute.

Jag är färdig med mina monkeys och tycker att de sitter som en smäck på foten, fast skaftet kunde vara lite kortare. På mina förra monkeys gjorde jag bara 4 mönsterrapporter och det passar nog mig bättre. Nu ska jag bara se om jag får mina stickor rena, för det var väldigt vad garnet färgade av sig på dem. Här kommer en bild på sockorna.

Jag undrar om jag ska bli en Stickamera SockklubbsWannabe, för jag har ett ljusgult garn som jag tror skulle bli jättebra till februarisockan. Ja, jag ska fundera på saken. För jag missade ju totalt att anmäla mig i tid.

-När är det mat? Jag är hungrig! skriker dottern.

Va, ska det vara nödvändigt. Jag har ju inte tid, eller? Fast det börjar visst knorra i min mage också. Så jag får väl vara en god mor och fixa lite mat.

Inga kommentarer: